fredag 22 mars 2013

Hej då och välkomna!


Delar av gruppen ställer upp inför kameran innan Katarina och Blandyna var tvugna att rusa iväg på jobb.


Suad lämnar pedagoggruppen .

Det var många som fotograferade idag när vi firade. Latinka och Kadriye kollar kanske om bilderna blev bra.

 Idag sa vi hej då till Sinara, Wael, Katarina, Blandyna, Fardowsa och Suad. Tack för att vi har fått lära känna er och vi önskar er LYCKA TILL!

På måndag får vi fyra nya elever: Nihad, Samar, Nahrin och Milia. Vi hoppas att ni ska trivas med oss. HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!

5 kommentarer:

  1. Jag vill tacka dig för allt!
    Alla dessa månader var givande för mig!
    Nu börjar jag på ett nytt uppdrag. Jag vet att jag måste klättra några steg.
    Men jag känner mig redo för det ! :D
    Obrigada por tudo!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar lycka till ... till er som ska börja på måndag och er som har slutat med kursen.
    Love pedagoggruppen...<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Matt.

    SvaraRadera
  3. Just det! Lycka till för er, nya elever.
    Jag kan har många grupper , men pedagoggruppen är unik, oförglömlig!
    Säkert omöjligt att glömma! :-* !!

    SvaraRadera
  4. Vi ska saka er som har slutat Sfi kursen.
    Hej då och lycka till er
    Maarva

    SvaraRadera